Livrări

Livrarea

Pentru produsele aflate pe stoc, pachetele sunt de regulă primite de beneficiar în două zile de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile plasate înainte de ora 10 am, livrările se fac în aceeași zi iar, funcție de zonă, marfa poate ajunge la destinație în cursul zilei următoare. Curierul livrează comenzile în zilele de Sâmbătă numai la indicația expresă a destinatarului. Vă rugăm specificați în comandă "Livrare Sămbăta", în câmpul "Note comandă", dacă puteți primi pachetul în această zi a săptămânii (în caz contrar livrarea se face în prima zi de Luni de după comandă. Duminica nu se fac livrări.

Imediat după finalizarea unei comenzi veți primi un mesaj de informare cu sumarul acesteia. La procesarea comenzii veți primi un nou mesaj, care conține factura fiscală. Bunurile sunt livrate prin curierul pe care l-ați ales în faza de finalizare a comenzii (FAN Courier sau Poșta Română). În unele ocazii, atunci când se poate îmbunătăți timpul sau prețul livrării, veți fi contactat de unul dintre reprezentanții noștri, pentru a primi detalii și pentru a vi se cere acceptul privind schimbarea curierului ales.

Tariful de livrare este afișat în pagina de comandă, corespunzând livrărilor în zona standard de livrare, mai puțin taxele suplimentare pentru livrări în afara zonei de acoperire standard a curierului rapid. Aceste taxe pot fi consultate în tabelele anexate paginilor de comandă și sunt evidențiate în factura finală pe care o primiți electronic la finalizarea comenzii și în formă tipărită odată cu coletul.

Dacă ați ales varianta de plată prin ramburs, sumarul comenzii va include o taxă de ramburs percepută de operatorul de mesagerie. Dacă ați ales varianta de plată prin card sau transfer bancar, suma plătită include taxele și comisioanele asociate transportului pentru zona standard de acoperire. Sumele suplimentare regăsite în tabelul cu zona extinsă vor fi percepute ca ramburs la predarea coletului.

Comenzile achitate prin trasnfer bancar se livrează la primirea confirmării de plată sau la notificarea ăncii privind încasarea plății. Se recomandă trimiterea condirmării de plată, pentru urgentarea livrării.

Ambalarea

Bunurile comandate sunt livrate, de regulă, într-un singur pachet. În cazul în care produsele achiziționate sunt voluminoase, sau depășesc greutățile maxime admise de trasportator pe colet, produsele pot ajunge la dvs. în unul sau mai multe pachete (ceea ce nu influențează prețul transportului). În cazul în care doriți ca bunurile achiziționate să fie trimise în pachete care sa nu depășească o anumită greutate, sau să fie grupate de o manieră specifică, vă rugăm să specificați acest lucru în formularul atașat paginii de finalizare a comenzii și ne vom strădui să respectăm specificațiile dvs.

Returnarea

În cazul în care, pentru orice motiv, nu sunteți mulțumit de alegerea făcută, ne puteți returna produsele în două zile de la de la primirea coletului (data Poștei sau curierului), în ambalajele originale, la adresa afișată în pagina Contact. Taxele de transport și asigurarea împotriva deteriorării  sau pierderii produselor returnate sunt în sarcina dvs. Returnarea sumei plătite, mai puțin taxele și comisioanele asociate transportului, plătite la achiziționarea produsului, se face prin transfer bancar, în maximum 10 zile lucrătoare de la recepționarea pachetului transmis de dvs. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil de intenția de a returna un produs, telefonic, prin e-mail  sau prin completarea acestui formular (specificați datele dvs. de identificare și contul IBAN):