Livrări

Livrarea

Pentru produsele aflate pe stoc, pachetele sunt de regulă primite de beneficiar în două zile de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile plasate înainte de ora 10 am, livrările se fac în aceeași zi iar, funcție de zonă, marfa poate ajunge la destinație în cursul zilei următoare. Curierul livrează comenzile în zilele de Sâmbătă numai la indicația expresă a destinatarului. Vă rugăm specificați în comandă "Livrare Sămbăta", în câmpul "Note comandă", dacă puteți primi pachetul în această zi a săptămânii (în caz contrar livrarea se face în prima zi de Luni de după comandă. Duminica nu se fac livrări.

Imediat după finalizarea unei comenzi veți primi un mesaj de informare cu sumarul acesteia, care are atașat un fișier cu factura dvs. Bunurile sunt livrate prin curierul pe care l-ați ales în faza de finalizare a comenzii, fie DPD, fie Poșta Română. În unele ocazii, atunci când se poate îmbunătăți timpul sau prețul livrării, veți fi contactat de unul dintre reprezentanții noștri pentru a primi detalii și pentru a vi se cere acceptul privind schimbarea curierului ales.

Tariful de livrare este afișat în pagina de comandă. Dacă ați ales varianta de plată prin ramburs curier, suma totală afișată în pagina de comandă corespunde cu suma de plată la curier. Dacă ați ales varianta de plată prin card sau transfer bancar, suma plătită include toate taxele și comisioanele asociate transportului.

Ambalarea

De regulă bunurile comandate sunt livrate într-un singur pachet. În cazul în care produsele achiziționate sunt voluminoase, sau depășesc greutatea de 30,5 Kg, produsele pot ajunge la dvs. în unul sau mai multe pachete. În cazul în care doriți ca bunurile achiziționate să fie trimise în pachete care sa nu depășească o anumită greutate, vă rugăm să specificați acest lucru în formularul atașat paginii de finalizare a comenzii și ne vom strădui să respectăm specificațiile dvs.

Returnarea

În cazul în care, pentru orice motiv, nu sunteți mulțumit de alegerea făcută, ne puteți returna produsele în două zile de la de la primirea coletului (data poștei sau curierului), în ambalajele originale, la adresa afișată în pagina Contact. Taxele de transport și asigurarea împotriva deteriorării  sau pierderii produselor returnate cad în sarcina dvs. Returnarea sumei plătite, mai puțin taxele și comisioanele asociate transportului, plătite la achiziționarea produsului, se face exclusiv prin transfer bancar, în maximum 10 zile lucrătoare de la recepționarea pachetului transmis de dvs. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil de intenția de a returna un produs, telefonic sau prin completarea acestui formular (specificați datele dvs. de identificare și contul IBAN):